Para se të vini në klinikë, duhet të ndërmerrni disa hapa:
- Sigurohuni që e dini se si të na gjeni/vendndodhjen tonë
- Konfirmoni orën dhe ditën e takimit tuaj
- Konfirmoni se çfarë dokumentesh duhet të sillni (mjet identifikimi, dokument sigurimi (nëse ka), dëshmia që jeni student në Universitetin Barleti (nëse ka), të tjera)
- Na njoftoni paraprakisht nëse keni nevojë për ndihmë me përkthim
- Na njoftoni nëse keni nevoja të veçanta për sa i përket lëvizshmërisë
- Përgatitni pyetje për të mjekun tuaj rreth:
- gjendjes/ simptomave tuaja
- trajtimit tuaj
- çfarë testi laboratorik/testi radiologjik duhet bërë
- nëse keni nevojë për operacion apo jo
- Përgatitni të informacione të mëparshme mjekësore nga spitalet/klinikat e tjera nëse ka:
- testet laboratorike
- raportet e radiologjisë
- raportet mjekësore
- CD etj
PACIENTI KA TË DREJTË TË:
- Të trajtohet me mirësjellje dhe respekt, në vlerësim të dinjitetit të tij/saj dhe në mbrojtje të privatësisë.
- Të marrë një përgjigje të shpejtë dhe të arsyeshme ndaj pyetjeve dhe kërkesave.
- Të ketë dijeni se kush ofron shërbime mjekësore dhe është përgjegjës për kujdesin e tij/saj.
- Të ketë dijeni se cilat shërbime mbështetëse janë të disponueshme për pacientët, si për shembull, nëse ka përkthyes për pacientët që nuk flasin shqip.
- Të ketë dijeni se cilat rregulla dhe rregullore zbatohen për sjelljen e tij/saj.
- Ti jepet nga ofruesi i kujdesit shëndetësor informacione të tilla si diagnoza, trajtimi i planifikuar, alternativat, rreziqet dhe prognoza.
- Të refuzojë çdo trajtim, përveç në rastet kur nuk lejohet nga ligji.
- Ti jepet informacion i plotë dhe këshillim i nevojshëm për burimet e disponueshme financiare për kujdes shëndetësor.
- Të ketë dijeni nëse institucioni i kujdesit shëndetësor pranon kompaninë e sigurimit, nëse pacienti mbulohet nga sigurimet shoqërore private.
- Të mari para trajtimit, një preventiv të arsyeshëm të tarifave për kujdesin mjekësor.
- Të mari një kopje të një fature të hollësishme të shërbimeve të mara dhe, nëse duhet, ti shpjegohen tarifat.
- Ti jepet trajtim mjekësor ose akomodim, pavarësisht nga raca, kombësia, feja, burimi i të ardhurave të pagesës ose të paturit e aftësive të kufizuara.
- Të mari shërbim shëndetësor për çdo gjendje mjekësore urgjente që do të përkeqësohej nese nuk do trajtohej.
- Të dijë nëse trajtimi mjekësor është për qëllime të kërkimit eksperimental dhe të jap pëlqimin ose refuzimin e tij/saj për të marrë pjesë në një kërkim të tillë.
- Të shpreh ankesa për çdo shkelje të të drejtave të tij/saj.
NJË PACIENT ËSHTË PËRGJEGJËS PËR:
- Dhënien e informacionit të saktë për ankesat aktuale, sëmundjet e kaluara, shtrimet në spital, mjekimet dhe çdo informacion tjetër në lidhje me shëndetin e tij/saj ofruesit të kujdesit shëndetësor.
- Raportimin e ndryshimeve të papritura në gjendjen e tij/saj tek ofruesi i kujdesit shëndetësor.
- Raportimin te ofruesi i kujdesit shëndetësor nëse ai ose ajo e kupton trajtimin e planifikuar dhe çfarë pritet prej tij ose saj.
- Ndjekjen e planit të trajtimit të rekomanduar nga ofruesi i kujdesit shëndetësor.
- Për pjesëmarrjen në vizitat dhe, kur nuk është në gjendje ta bëjë këtë, për njoftimin e institucionit të kujdesit shëndetësor.
- Veprimet e tij ose të saj nëse trajtimi refuzohet ose nëse pacienti nuk ndjek udhëzimet e ofruesit të kujdesit shëndetësor.
- Përmbushjen e përgjegjësive financiare.
- Ndjekjen e rregullave të sjelljes së institucionit të kujdesit shëndetësor.